Ons fanfare bestuur
In twee woorden samengevat zorgt ons bestuur voor ‘bestaansrecht’ en voor ‘ondersteuning’ van onze fanfare, met al haar geledingen.
Ze doet dat met groot enthousiasme, inzet en verbondenheid met onze leden. En, zoals bij onze hele fanfare, in goede en samenwerkende sfeer.
Ze zijn gemakkelijk aanspreekbaar zijn, staan open voor initiatieven en ze onderhouden goed contact met iedereen. Op elke repetitie zijn er wel een aantal bestuursleden aanwezig.
De hoofdtaken zijn:
– zorgen voor genoeg leden
– een goede financiële basis scheppen
– mee helpen aan een goede en muzikale sfeer
– faciliteren (zoals muziekinstrumenten, uniformen, locatie, logistiek)
– ideeën platform zijn voor nieuwe initiatieven (zoals concerten) en voor beleid
– externe contacten aanknopen en onderhouden
– en, dat is toch ook noodzakelijk, het houden van een goede administratie.
Voor een fanfare van ca. 80 leden, met vele stille en onzichtbare medewerkers samen zo rond de 100 mensen en met een eigen zaal, komt daar heel wat bij kijken. De taken zijn daarom goed verdeeld. Doorgaans komt het bestuur maandelijks bij elkaar.
Samenstelling (voor meer info klik op de naam)
Voorzitter
Secretaris
Wim Bovy
secretaris@fanfaresintservatius.nl
Penningmeester
Jeroen Ernenst
penningmeester@fanfaresintservatius.nl
Drumband & Uniformen
2e penningmeester
Logistiek
Voorzitter Muziekcommissie