Bestuur

Ons fanfare bestuur

IMG_1484In twee woorden samengevat zorgt ons bestuur voor ‘bestaansrecht’ en voor ‘ondersteuning’ van onze fanfare, met al haar geledingen.

Ze doet dat met groot enthousiasme, inzet en verbondenheid met onze leden. En, zoals bij onze hele fanfare, in goede en samenwerkende sfeer.

Ze zijn gemakkelijk aanspreekbaar zijn, staan open voor initiatieven en ze onderhouden goed contact met iedereen. Op elke repetitie zijn er wel een aantal bestuursleden aanwezig.

 

De hoofdtaken zijn:

– zorgen voor genoeg leden

– een goede financiële basis scheppen

– mee helpen aan een goede en muzikale sfeer

– faciliteren (zoals muziekinstrumenten, uniformen, locatie, logistiek)

– ideeën platform zijn voor nieuwe initiatieven (zoals concerten) en voor beleid

– externe contacten aanknopen en onderhouden

– en, dat is toch ook noodzakelijk, het houden van een goede administratie.

Voor een fanfare van ca. 80 leden, met vele stille en onzichtbare medewerkers samen zo rond de 100 mensen en met een eigen zaal, komt daar heel wat bij kijken. De taken zijn daarom goed verdeeld. Doorgaans komt het bestuur maandelijks bij elkaar.

Samenstelling (voor meer info klik op de naam)

 

Wim Knols

 

Voorzitter

Wim Knols

 

 

 

 

 

Wim Bovy 2

 

Secretaris

Wim Bovy
secretaris@fanfaresintservatius.nl

 

 

 

 

 

 

Jeroen Ernenst

 

 

Penningmeester

Jeroen Ernenst
penningmeester@fanfaresintservatius.nl

 

 

 

Pasfoto

 

PR/ 2de secretaris/ beheer instrumenten/ damescomité

Miep Sturmans

043-347 34 91

 

 

 

Bernard

 

Drumband & Uniformen

Bernard Leenders

 

 

 

 

 

Jo Franssen

 

2e penningmeester

Jo Franssen

 

 

 

 

 

IMG_6306

 

Logistiek

Hay Meerten

 

 

 

 

IMG_4126

 

Voorzitter Muziekcommissie

Peter Craft